hot texas summer

yeeeehawww bitches. i've been waitin' for this baby to come out for a hot minute. isn't that always the case? back in action with my girls for love and lemons. i have a particular soft spot for this collection because i want every last piece. and i always love working with my bb gurl hailey she's so damn pretty.  and those legs. so long! i always feel so midgety around her. depressing. ok enough about me. this shoot wasn't quite a hot texas summer (those are unbearable), it was more like a sweat mustache muggy california day. but nonetheless hailey and her tan lines got us in the groove. now i just need the beach, and a cerveza. speaking of cerveza its almost the weekend my friends. cheers! xx
photos//zoey grossman, model//hailey clauson, styling//me duh, mu//stacey tan, hair//ramsell


the plaid hatter

so i have been hitting zara up like a motherfucker both online and in store. they are killing it so hard right now i can't help it! i got both this jacket, and skirt one random trip to the grove and its so not like me to wear an entire outfit from one store, but whatever no one will ever know. except for you guys cause i just told you. ok soooo what's happening ok yeah coachella is next weekend i'm sure everyone is going except for me. but believe this, coachella weekend is still a party. cause everyone in l.a. is gone and there is no traffic and everywhere is empty and i just troll about town real hard. los angeles is my oyster, and i'm gonna put a big scoop of horseradish and cocktail sauce on it and....party. xx
jacket&skirt//zara, shoes//stella mccartney, clutch//alexander wang, photos//zoey grossman